فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: تاریخ به‌صراحت گواه این است که بسیج همچنان پشتیبان نظام، انقلاب و ولایت‌فقیه است.
کد خبر: ۹۵۵۹۷۰۶
|
۰۷ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج خراسان رضوی از مشهد، امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی در جمع کارکنان منطقه پدافند هوایی شمال شرق اعلام کرد: بسیج یک نیروی الهی است که برای مقابله با دشمنان زمان به وجود آمده و لازمه این مقابله اتحاد و همبستگی بین آحاد بسیجیان بوده و به‌صورت فردی نمی‌توان با دشمن مقابله کرد.

 وی نقش بسیج در طول دوران دفاع مقدس را بسیار پر رنگ دانست و افزود: اکنون نیز بسیج در عرصه‌های مختلف حضور فعال دارد و بارها بر همگان ثابت شده که بسیج پشتیبان نظام و ولایت‌فقیه بوده است.

 معصومی بیان کرد: بسیج خادم مردم است و در رفع محرومیت‌ها و مشکلات مردم گام برمی‌دارد و در هر عرصه و موقعیتی که ورود پیدا کند، خدمات مطلوب ارائه داده و رضایت عمومی را ایجاد می‌کند.

 وی مکتب بسیج را مکتبی ارزشی و اعتقادی خواند و تصریح کرد: این مکتب با درایت و تدبیر امام راحل (ره) به نحوی تشکیل شد که شامل همه مردم و اقشار مختلف جامعه بوده و روزبه‌روز بر گستره فعالیت‌ها و نفوذ آن در راستای صیانت از ارزش‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی افزوده می‌شود.

 معصومی خاطرنشان کرد: بسیج، بیداری ولایت‌پذیری در راه انقلاب است و به همین دلیل امروز ما باید در خود استعداد و ظرفیت بسیجی بودن را ایجاد کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها